Sunday, January 30, 2011

1st Try~


hari ini 29 januari 2011....aku mencuba sesuatu yg nk kata baru xla baru sgt..sbb sblum ni aku pernah mencuba gak bnda ni...tapi xpernah menjadi...iaitu berBLOGGING!!!!!hikhik...timbulnya minat ni dah lama....tapi xtaw nk buat blog ni camane...

smlm 28hb kawanku dari perlis dtg rumah...sajer2 nk holiday di sini kataya...so aku pn mengambil kesempatan ni dgn belajaafr BLOGGING darinya...dah belajar..rase cm GILER plak dgn blog ni~~~..heheh

lagi 1 tabiatku ketika mengadap netbook ialah baca blog orang..so aku pn terpikir,,,ape salahnyer kalo aku ada blog sndiri...ble kongsi minat n pengalaman hidup bersama rakan2 blogging..heheh

okeys~~di sini aku ingin memperkenalkn diriku secara RASMInya...hehhe..cm glamer plaks!!!
ok diberi nama NORHAMIZA BINTI ABDUL WAHAB...nama samaranku pada rakan2 ialah MIZA...manakala. pada sepupuku2 adalah KAK IJA...hehe so panggil aku MIZA yer...

aku menjadi seorang isteri atau teman hidup pada ADHAM KHUSYAIRI BIN BASRI...yang lebih dikenali sebagai PENG dikalangan rakan2nya di MAKTAB TENTERA DIRAJA dan AKADEMI LAUT MALAYSIA ( ALAM)...

Aku study dulu di KOLEJ UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR atau ( KUIS )..
dalam bidang Diploma Komunikasi...yg lebih kepada dunia penyiaran..namun apakan daya...rezeki kerjayaku tidak 'kena' dgn bidangku hehe..xpe jnji BAHAGIA....

Aku seorang isteri kepada seorang PELAUT..yang berkhidmat dgn SYARIKAT PERKAPALAN ANTARABANGSA MALAYSIA ...dgn memgang pangkat sebagai SECOND MATE~doakn hubbyku menjadi KAPTEN plaks yer..hehe

ok la rase da banyak aku citer hal diriku disini...len kali aku top up lagi yerk!!!...disini aku tempek pic aku n hubby kesyanganku sebagai PERMULAANNYA..heheh...

No comments:

Post a Comment