Monday, February 28, 2011

~BeSdAy FaRaH HaYaTi~


Pada 26hb 2 besday adik iparku yang ke 20....dialah satu-satunya adik ipar perempuan yang aku ada...HAPPY BESTDAY YE FARAH....Farah ni still study kt UITM... N aku ada la beli kek untuk die...Saje la beli bagi menggembirakan hatinya pada hari istimewa tu..Lagipun aku yg teringin nak makan kek sebenarnya..ekeke...so ape salahnya aku beli ...disamping aku dapat makan...dapat jugak celebrate besday die..... HUHu ok la...............apepun akak,along ( hubbyku ) n baby doakan moga Farah panjang umoo n dimurahkan rezeki selalu......................aminnnnnnnnnnnnn HAPPY BESTDAY MAKNGAH FARAHHHHHHHHHH (kononya babyku yg wish .....ekeke..)

Di sini aku tempekkan sekali kek yang ku belikan untuk Farah...................................

No comments:

Post a Comment