Wednesday, February 16, 2011

dAh Taw hAhA~

Pada tarikh 11hb 2 2011 aku g Yeak Maternity untuk wat scan..kalo ikutkan berat hati aku nk gi coz aku rasakan kalo g scan pn blum nampak gender baby..lagipun masa tu baru 18minggu...
Tapi disebabkn pada 12hb 2 2011 aku nak ke P.Klang untuk jumpa 'my centa hati' aku pergi jugakla scan bby dlm perut aku ni....yela lagipun hubby teringin sgt nak 'tengok perkembangan' anaknya...at ;least walaupun berjauhan dgn si isteri n anaknya ini...die juga dapat merasai detik2 manis untuk bergelar seorang ayah....:)

Masa nak scan tu hatiku berdebar2 sangat...yela anak pertama n pengalaman pertama katakan..heheh..masa Doctor scan tu...doc bagitaw aku keadaan babyku dalam perut....doc gtaw kedudukan tulang belakang baby,perut,kaki,tangan,kepala...masa tu Ya Allah...xdapat digambarkan perasaan ini..SANGAT TERUJA...................indah sangat perasaan ini....dan 'pencarian kemucaknya' adalah 'gender' baby...sungguh xsabar aku nak taw jantina babyku...at lasttttttttttttt...............doc ckp 'baby u boy'.....................wow!...alhamdulillahh...bleh geng ayah!!!,,,haha...

Aku mintak doc printkan gambar babyku untuk tatapan suami tersayang pada keesokan harii....aku balik dari klinik menuju ke ofis dengan penuh senyumannnnnnnnnnnnn................:)

So nti aku tempekkan pic scan tu yerk..coz blum masukkan dlm lappy aku lagi...apepun XSABAR TUNGGU HARI ESOKKKKKKKKKKKKKK!!Abang,tunggu sayang yerr!!!!Bunga Raya 2...tunggu kedatangankuuuuuuuuuuu................:)

No comments:

Post a Comment