Tuesday, February 22, 2011

USIKAN RINDU..................DI ANGIN LALU..................


Arini hubby kt Jabel Ali...di negara Dubai...teringat suatu ketika hubby on Kapal Bunga Pelangi...selalu belayar ke Abu Dhabi...teringin sekali untuk aku melancong ke ke Abu Dhabi..sebab kat sana ada Taman Tema Terbesar Didunia.....Insyaallah suatu hari nanti kalo berkesempatan aku ingin menjejakkan kaki ke sana bersama hubby....n mungkin bersama baby...ekekeke

Apepun doaku semoga Allah sentiasa bahagiakan dan mudahkan urusan kehidupan kami............
Aku sempat minta hubby belikan minyak wangi ke..tasbih ke kat sana...tujuannya adalah..............................maybe untuk wat sebagai doorgift masa berendoi anakku nanti.................MEMANG agak tinggi angankuuuu...org ckp jgn terlampau tinggi angan2..cz aku bru peknen 5bulan..xpe la at least aku ada persediaan ke arah nk trima 'orang baru' dlm hidupku..eheheh..

Ok lastttttttt...walaupun d mana hubby berada....moga sentiasa di lindungi Allah........amin...........

Dan pada BUNGA RAYA 2.............belayarla membawa anak2 kapal dengan selamattttttttt

Ok tadaaaaaaaaaaaaaaa..............bye BRD...bye hubby.................

No comments:

Post a Comment