Thursday, February 24, 2011

SaAt Itu.............AirMataKu TumPah JuA.........


Malam tadi...aku mengidam sangat nak mkn Nasi Goreng Ikan Masin,Sup 0,n Sambal belacan....Sepatutnya lepas balik dari ofis aku terus beli..tapi disebabkan penat..maka xjadi aku nk g beli...aku trus balik umahhhh.....

Bila da blik umah...hatiku,nafsu makanku tetap ingatkan Nasi Goreng Ikan Masin 1 kedai tu...Nama kedai tu Kedai makan Nisrin...xglamer pun kedai tu kat Manjung ni..tapiiiiiiiiii sejak peknen ni aku suka sangat menu Nasi Goreng Ikan Masin kat kedai tuu...............

Nak dijadikan cerita,aku da xble TAHAN sangat.....aku pun kuar kul 8malam..nk g beli nasi goreng tu...sebenarnya JARANG SANGAT aku kuar malam2 sensorang...tapi bila dah memang MENGIDAM tu..aku tekad kuar sensorang.......Aku kuar naik motor..coz kedai dekat je ngn umah aku...malas nak drive..lgipun naik motor lagi cepat sampai...............


Yang peliknya........AKU CARI KEDAI NISRIN TU XJUMPA!!!.Ya Allah..dugaan betullllll...2 3 kali aku aku pusing,round2 cari kedai tu...padahal da banyak kali aku gi kedai tu sebelum ni...menguji kesabaran betullll....................


Dalam tengah2 aku MENCARI kedai tuu.........aku terleka sampai tersalah masuk jalan sehala....TIBA2 aku NYARIS2 D LANGGAR.............nasib baik kereta tu sempat hon aku..............aku terkejut sangat...takut pun ada..........bila dah takut sangat..aku trus balik umah...jadi XDAPAT MAKAN NASI GORENG IKAN MASIN pda malam tu.............

Sampai je kat umahhhh.........BERCUCURAN AIR MATAKU.........................mengalir tanpa henti....SEDIH,TERKILAN semua ada...........Saat itu....aku fikirkan kalau hubby ada...mesti xjadi camtuu.......mesti die belikan untuk aku...die layan akuuu..........uwaaaaaaa...abangggg!!!!!!!!!!!...:(

Da puas menangis....aku berzikir dalam hati...BENARLAH..ZIKIR MEMBAWA KETENANGAN.......at lastt....hatiku tenang juaa....dan berdoa Moga Allah sentiasa cekal n tabahkan hatiku............aminnnnnnnnnnnnnnnn................

Pesanan ikhlas pada anak mama dlm rahim mama ni~ jadilah sekuat mama sayang.......cekal hadapi kehidupan...jadilah anak yang soleh........mama n ayah sentiasa doakan segala kebaikan untukmu............LOVE U BABY.....mama menunggu kehadiranmu......mmmuah!

No comments:

Post a Comment