Wednesday, February 16, 2011

BUNGA RAYA 2 IM COMINGGGG.......................




Pagi2 lagi hubby da mesej aku gitaw jgn bertolak awl dari rumah coz kapal maybe sampai lambat...kul 9mlm....isshhhh agak tensen aku coz hati ni da xsabar2 nak jmpa hubby..............OK2 SABAR EK HATIII.........................

So pada jam 6petang aku ,mak n ayah mentuaku bertolak dari manjung ke P.Klanggg...dlm perjalanan..sempat kami singgah di Satay Hut Tanjung Karang...aku belikan satay untuk hubby coz die cakap da lame xmkn satay....cian abg yerk...:)

Ok kami teruskan perjalanan....masa kat Kapar Klang,hubby call aku gtaw kapal da nk masuk port..n gtaw kalo ble bagi cepat sampai coz dapat tgk kapal berlabuh....Elok je sampai P.Klang kapal baru je berlabuh...n family2 yang lain pun baru sampai..ehehe...n masa kami sampai tu...anak2 kapal sibuk menurunkan tangga bgi memudahkan pengungjung naik atas kapal....

Dan.........................masa tunggu tangga da siap dipasang...Hubbyku datanggggggggggggggggg paadaku...Ya Allah gembiranya dpt bertentang mata dengannyaaaaa..setelah bersalaman,pluk cium...aku ikut hubby naik BUNGA RAYA 2....perghhhh tinggi giler kapal nihhh...penat akuu..tapi xpe..demi nk jumpa hubbyku sangguppp..hahah n lps makayah mentuaku jmpa borak2 sekejap dgn hubby..diorang pun kuar port untuk cari hotel...alasan nk bermalam d hotel 'xnak mengganggu' kitorang...ehhehe...so aku bermalam d kapal....seronokkkkkk!!!

Masa kt bilik,aku tunjukkan gambar 'bby' kt hubby.....punyerla die seronokk tgk 'anak die'...itulah anugerah perasaan bakal seorang ayah...eksited sgt die nk jadi ayah....:)

Ok disini ada sekeping dua gambar masa aku kt BUNGA RAYA 2...ada gmbar dlm bilik,kt bridge...n sempatla aku teman hubby duty mlm tu..ehehhe...sronok giler...berdua je kt bridge...nampak lautan YANG SANGAT LUAS .dari bridge tu......

1 comment:

  1. wau macam best jee
    nnti azrul dh jadi polis bley x a'a nk tmn dia bertgs gk
    hihii

    ReplyDelete